28 October 2011

syok giler ..


by the way ..thanks alang and kak aten ..ajak kiteorng kuar time ari rabu tue ..mulenye plan nak gie mandie ..tpi tnggal lagi satu jam ..tak kan bayar mhal2 tpi mndi sekejap jea ..rugi kan ..so kite orng buat keputusan pegi tengok wayang ..mulenye nak tengok kat mid valley jea ..tpi takod tak jumpe jlan kuar ..tkar tmpat laen ..pegi tengok kat pavilion ..tngah pning cari jlan ..aku pnye mabok kereta da sampai ..haha ..kelam kabot die orng ..aku time tngah mual2 tue pon nk tegelak tngok die orng pnye gelabah ..haha ..kelakar giler ..mmng termuntah aku kat situ larh kan ...haha ..aku sroh die orng bkk tingkap ..die bkk .aku sroh die orng berenti kat pam mnyak pon die orng berenti ..haha ..bole lagi die orng tanye ckop plastik kea tak ..lpas aku mntah ..tetibe aqma plak yng mntah..kite orng dua mmng mcm tue ..msok kreta msti kea bkk tngkap ..kalo tdak dtang padah nye larh ..haha ..time kite orng da smpai ..bru larh lega sket mual aku nie ..lps tue kite orng pegi tmpah tiket ..cerita tue mmng seram ..tpi best ..nak2 plak ade bdk laki kat sebelah aku nie ...lagi larh best ..aqma bngang jea ngan aku ..haha ..tu larh tdi nak sngat ddok kat second last .haha ..da sume ensem ..sebelum tu kite orng singgah kat satu kedai baju kat sungei wang ..pastu tetiba alang ajak aku pegi masok satu kedai yng jual ape yng aku idam kan ..masok kedai gitar ..huaa ..tpi tak jadi beli sebb bnde tu mhal sngat ..