05 April 2012

fuuhh .. ape punye mimpi lha ..

hye guys .. rindu nyea aku kat blogger guys aku .. dh lame aku tak update .. haha .. ija ade cite nieyh .. bannnnyakk sangat .. kisah nyea psl mimpi kat capital F .. aku mimpi dya exident .. sedeyhh .. time tue aku kat Banting .. jaoh dari KL .. sumpah rindu dya .. cerite mimpi dya macam nieyhh ..
ija ade kat satu taman at banting .. tetibe ade satu angin datang .. aku rase meremangg bulu roma .. tetibe ade ade tangan sentuh aku punye bahu .. aku toleh belakang .. rupe_II nye tu capital  F .. dya ckap kat aku :-

Capital F : hye , sorang je kea ?
  aku       : yup .. btw .. kau btpe kat sini ??
Capital F : aku cari kau kat sini .. senanye aku nak mntax maap .. sbb aku da banyak kali sakit kan hati kau .
                 aku janji kalu aku dapat ko balek .. aku tk kan sia_II kan ko ..
   aku       : btpe ko nak mntak maap .. sedangkan ko tadew sala apew_II pown .. aku tak kesah da ko nak
                 kea tak nk kat aku ..kite kan kwan ..
Capital F : tak weyhh .. please lha .. pcaya lha .. aku sayang kauu ..
   aku       : hmmp .. boleyhh kea aku percaye kau .. sdangkan ko tak penah nak hargai aku .. ko cakap buat      
                 haluan masing_II .. ape yng ko nak lagi ?
Capital F : please .. maafkan aku !!
   aku       : aku dha lame maafkan ko .. just ko yng tak tau ..
Capital F : okayhh thanks ..

(ntah mcam mane dye boleyh ikut aku balek .. tetibe jea de kat umah kak farah ..)
   
Capital F : jom ikut aku jlan_II naik motor ..
    aku     : okayhh ..

(lepas tue dye suroh aku plak yng bwak .. dengan bangge aku bawak .. budak baru belajar .. aku pown bawak ..
bawak punya bawak .. tetibe ade satu lori datang ntah dari mane laggar belakang motor aku .. Capital F terpelanting .. aku tterjatuh .. time tue aku still sedar .. aku cari lha Capital F .. rupe_II nyea dya jatuh kat dalam gaung ..aku nagez . aku sempat ambik phone pastu call kema .. soruh dtang .. dye dtang teroz dtang  .. sambil tue dye call ambulans ... dah bwak kat hospital .. dye koma .. tak lame dye meninggal ..
sedeeyhh ..

orang kate kalu kite mimpi pasal orang meninggal .. makne nyea dya panjang umur .AMINN ...