06 April 2012

sweet nyea ..

hye_II .. hari tue ija de post pasl mimpi yang ija tak nak terjadi kaan ??
hah !! skang nieyh ija nak citer pasal mimpi yng ija hope sangat terjadi ..citer nyye cam niey ..
Capital F tetibe ade kat kelaz aku ..heran kowt .. cam mne dye leyh pindah kat klass aku .. aku tnye kat bdak kelas aku ..

aku          : apesal Capital F duduk kat kelas kite ???
Dax kelas : dax form 5 nyew kelas dah full .. so dye ambek kelas kite sbagai ganti .. makne nye dye ambek
                 SPM pown kat sini ..
aku          : apesal form 5 lakk .. bkan ke dye form 4 ??
Dax kelas : entahhh !!?
aku          : ouh .. okayhh lha .. thanks ..

Aku pown tak tau cam mne dye boleyh naik satu form .. tak lame pass tue .. aku gie kat whiteboard .. tengah shiokkk_II conteng ..tetibe ade satu angin datang .. ntah mcam mne angin tu boleyhh masuk dlam kelas aku .. arhh . halal kan jea lha .. pastu sume orang dh turun .. tinggal aku , Capital F , and adek dya .. tetibe ade seseorang pegang tngan aku .. aku dha rase meremang .. Capital F kate :

Capital F : weyh ija .. jom lha turun .. kan cekgu panggil kat perhimpunan .. erh .. cantik nye rambut kau ..
aku          : okayhhh ... ( sambil tersipu malu )

lepas tue kite orang teroz pegi rehat .. time rehat aku gie koperasi .. beli aiskrim cocobar .. then aku naek kelas .. aku dduk kat tepi pintu blakang .. ( tempat aku ) .. tetibe dye datang darri belakang .. dye kate :

Capital F : erhh .. jom hang pegi JJ nak .. balek nieyhh ..
aku         : ermm .. betol kew ?
Capital F : ocoz lha .. kite kan ta penah kuar ..
aku          : GURLZ ko tak mara kea ??
Capital F : aku mne adew gurlz lha ..
aku          : ouh .. aku okayhh jea ..(tapi dalam hati hanye TUHAN jea yang tau .. betape aku HAPPY ..)
Capital F : okayhh kul 3:00 pm nnti aku aku ambek dari umah ko .. naik motor ..

Ya Allah .. sumpah happy gile aku time tue ..dah sampai JJ tue .. kite orang jalan_II .. dye tanye nak makan KFC or MC'D ?? aku cakp mane_II jea . tak kesyahh ..okayy ..lpas jea dye order .. dye kate :

Capital F : jom ikut aku jap ..
aku          : gie mane ?
Capital F : alah .. ikut jea lha ..

sampai jea kat kedai present .. dye berenti .. aku dha DIG DUP DIG DUP ..korang nak tau ape yng dye kasi ?? .. DYA KASI TEDDY BEAR BESARRRR ... dha lah bende tue yng aku nak selame nie .. hatoiiiyai ..dekat tngah_II badan teddy bear tue . dye suruh tekan . bile aku tekan jea .. ade perkataan I LOVE YOU ..arhhh .. happy nyea ..dahh .. sampai situ jea aku ingat ..okayhh .. aku mmnag hope sngat yang dalam mimpi tue terjadi ..bye ..