28 July 2012

kepade Zulkarnain , kekasih hati saya :)

Bukan nye aku sengaja nak sakit kan hati kau , tapi aku tak tau kenape aku berubah semenjak dua menjak ney , aku tahu kau mesty terkilan dengan perangai aku . tapi aku berani SUMPAH yang aku tak tahu kenape aku berubah sampai sakit kan hati kau , aku minta maaf sesangad dekat Zulkarnain sebab sakit kan hati kau . aku sayang kau sangad :') , tadi aku tengok kau ade post kat Facebook , mungkin disebabkan salah aku , kau sanggup tulis macam tu :'( aku MENGAKU yang aku salah , banyak kali sakit kan hati kau , tapi tolong lha PERCAYA dekat aku yang aku sayangg kau sangadddd sangadd ! mungkin perangai aku berubah , YEA !! aku jugak mengaku yang perangai aku mula lain , dah tak macam dulu , dulu aku TAKE CARE pasal kau , skarang dah lain , SUMPAH aku tak tahu kenape , aku SEDAR aku salah , aku menangis sorang2 dalam bilik bile kau tulis macam ney 

`sape s0kong, aku putus dgan Ieja Hidaya ?

yg sokong comment "PUTUS"


yg tk sokong comment "STILL COUPLE"



aku nk tg0k bpe ramai yg v0te,` 

Sakit sangad hati aku bile kau buad macam tuh , tapi aku rase SERBA SALAH and MENYESAL bile kau tulis mcam ney pulak 

`tata take care, Ieja Hidaya ,,
bie da give up!!
pew, syng nk buat, syng buat la
bie da xnak amik tawu da,,
pape p0n, kita still couple,, 
syng syang awk sgat2,,
tapi awk da , luka kn hati sya,,

<, rasa nk nagiz, 1minggu streaatt, niyhh, bnyak kali dia,
sakit kn hati aku,, luka kn hati aku,, kecewa kn hati aku,,
den da tk tahan,`

Sumpah aku menyesal and rase sedeyh bile kau tulis macam tuh , Tapi , kenape perlu ade orang comment then cakap macam dye orng nak aku putus dengan kau ? dye kenape ?? dah lha , aku dah serik menangis disebabkan lelaki , sekarang ney aku nak mintak MAAF sangad2 dekat orang yang aku sayang iaitu Zulkarnain sebab lukakan hati awak :') saya sayang awak sangadddd2 , aku akan cuba jadi yang terbaik untuk kau <3 walaupun kau mungkin tak peduli kan aku , da tak percaya kan aku . Tapi aku nak kau percaya ney , Aku sayanggg kau sangaddd2 , aku tak nak kehilangan kau , Hanye ALLAH yang boleyh pisah kan hubungan kita , tak dew sape pown yang boleyh menghalang sayang aku kat kau melainkan Allah yang Maha Berkuasa <3 Aku harap sangad hubungan kita aku terikat sampai bila2 walaupun hanye sebagai kawan :') harap awak baca note ney , Salam ramadhan kepada semua umat islam :')