29 August 2012

Last Entry About You

Aku tahu yang kau lebih perlukan Ex kau daripada aku . Bila aku tadew kau mesty pegi dekat dye . aku bukan cemburu . tapi betol jugak tindakan yang aku ambik for leraikan hubungan kita . Kalau aku tadew . kau ade Capital L untuk teman kau . dye lha Cinta pertama kau , dye lha Adik angkat kau , Dye lha Bff kau . Dan mungkin dye lha Couple kau :') Bila kau sedih , ade dye untuk temankan kau , ape2 hal mesty dye lhaa . aku jujur lha . aku still ade perasaan sayang dekat kau , tipu lha kalau aku benci kau serta merta right ? tapi yang buad aku terkilan . baru jea beberapa hari aku putuskan hubungan , kau boleyh happy fun dengan Capital L ? ohhhmyyy ! sumpah terkilan , and kalau kau update status pasal dye . mesty ade simbol <3 . And itu membuktikan yang kau perlukan dye lebih dari aku . Cuba bayangkan . dye dah kenal kau sejak kecik . dye dah tahu sikap kau lebih mendalam dari aku . lebih dari aku . aku ney baru jea kenal kau bape2 bulan , takk mungkin aku dapat bahagiakan kau . And aku bangga dengan kau , kau dapat jumpe PENGGANTI aku lebih awal . But aku ? hmm , aku dah tak larat bg kau peluang . Aku memang perempuan BODOHH sebab bagi peluang banyak2 dekat lelaki macam KAU ! kalau kau nak tahu . sebenarnyaa ciri2 kau sikettt pown tadew dalam ciri2 lelaki idaman aku . tapi aku terima kau seadanya . tapi ini ke balasan yang aku dapat . Aku bagi kau peluang , banyakk . tapi ney ke balasan yang aku dapat ? aku setia dengan kau . aku tak penah keluar dengan lelaki lain . ectually cousin2 aku . kalau aku keluar pown . dengan Bff aku . *mira and fara* . aku tak penah keluar dengan lelaki lain , tapi kau ? kau dengan rase tk bersalah keluar ngan perempuan lain2 . Ini ke balasan yang aku dapat ? Ingad tak masa kita baru2 clash ? kau merayu2 dekat aku supaya aku bg kau peluang TERAKHIR bebb ! TERKHIR !! tapi bila aku kasi kau peluang . kau macam sia2 kan . then baru2 ney kau mintak PELUANG lgi . kau piker aku ape ? patung ? hey beb , aku ney MANUSIA ! aku ade perasaan , and bila aku bosan dengan kau . ade ke kau nmpak aku dengan lelaki lain ? ade ? ouhhYaaa . aku teringad lagi time aku jumpe KAU and EX COUPLE KAU TUHH . haty aku sakitt sangad . tapi disebabkan rase syng . aku maafkan kau coz aku fikir maybe kau BOSAN dengan aku . aku ney kan jarang keluar rumahh . Yng kau pulak Social . mane NGAM dengan aku . Lain lha EX kau tuu . boleyh diAjakk keluar . lepastuhh GATALL . dah tahu kau ade couple still lagi nk mengenyammm dengan kau . Ape sakit dye hahh ? dah lhaa , aku malas nak cerita panjang . buad tmbah sakit haty jea . Now aku harap kau dengan Hazlinda Kekal sampai bila2 . aku tak akan kacau korang lagi dah , and aku nak kau jngan Kacau aku lagi dah . biarkan aku bebas . Btw thanks bebb sebab pernah bagi aku peluang for cintakan kau . Jangann kau nak harap pape2 lagi dah . And bila kau bace entry ney , aku nak kau tapaya text aku , tapaya luahkan rase menyesal kau , tapaya ingad aku lgi dah , tapaya nak save Numb aku , aku mintak sangad2 dekat kau buang numb aku dalam Kepala Otak kauu . Aku tak nak ade kene mengena lagi dah dengan kau . aku BENCI kau !